Nabór na stanowisko
BURMISTRZ STAWISZYNA
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
podinspektor ds. drogownictwa, oświetlenia ulicznego i drogowego
w Urzędzie Gminy i Miasta w Stawiszynie
- Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902);
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane z zakresu drogownictwa lub budownictwa;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- umiejętność wykonywania pracy w terenie;
- nieposzlakowana opinia;
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów:
- Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- Ustawy o Drogach Publicznych,
- Ustawy Prawo Budowlane,
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, bezstronność, dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność wyciągania wniosków i stosowania prawa.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wydawanie opinii w sprawach przebiegu dróg powiatowych,
- wydawanie opinii w sprawach zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych,
- planowanie budowy, modernizacji, utrzymania dróg gminnych, mostów, chodników, placów i ulic,
- zarządzanie siecią dróg gminnych, mostów, chodników, placów i ulic,
- wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie dróg gminnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej,
- prowadzenie ewidencji dróg gminnych, ulic i urządzeń na tych drogach,
- dokonywanie oceny stanu oznakowania dróg i ulic, uzupełnienie oznakowania dróg gminnych i ulic,
- zarządzanie oświetleniem ulicznym, koordynowanie działań w zakresie kompleksowego przygotowania procesu inwestycyjnego związanego z modernizacją i budową nowego oświetlenia ulicznego, współdziałanie ze Spółką „Oświetlenie uliczne i drogowe”,
- współpraca z zarządami dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie planowania, finansowania, realizacji i modernizacji dróg,
- prowadzenie spraw związanych z letnim i zimowym utrzymaniem dróg gminnych, ulic oraz placów, parkingów i chodników,
- współdziałanie z Państwową Strażą Pożarną oraz Ochotniczymi Strażami Pożarnymi,
- współpraca z PSP zakresie sprawowania nadzoru nad działalnością ochotniczych straży pożarnych,
- prowadzenie rejestru ochotniczych straży pożarnych funkcjonujących w mieście i gminie,
- prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością komendanta miejsko-gminnego ochotniczych straży pożarnych,
- prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich, z tytułu podziału nieruchomości i budowy urządzeń infrastruktury technicznej.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Stawiszyn lub pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta w Stawiszynie, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. drogownictwa, oświetlenia ulicznego i drogowego ", w terminie do dnia 21.04.2017 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.Stawiszyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Stawiszynie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) oraz oświadczenia powinny być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902)” oraz podpisane.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Burmistrz Stawiszyna
Justyna Urbaniak
Stawiszyn, dnia 06.04.2017 r.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-04-06 |
Data publikacji: | 2017-04-06 |
Osoba sporządzająca dokument: | Mateusz Biadała |
Osoba wprowadzająca dokument: | admin |
Liczba odwiedzin: | 2713 |