Biuletyn Informacji Publicznej w Stawiszynie
Ogłoszenie o zamówieniu
PFiZP.271.6.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni jezdni i chodnika ul. Kaliska, m. Stawiszyn I etap”
Numer ogłoszenia: 220618 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Stawiszyn , ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7528079, faks 062 7528097
.I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przebudowa nawierzchni jezdni i chodnika ul. Kaliska, m. Stawiszyn I etap”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:” „Przebudowa nawierzchni jezdni i chodnika ul. Kaliska, m. Stawiszyn I etap”
- ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 0,600 km 2.Zabezpieczenie znaków geodezyjnych 4 szt.
- Roboty rozbiórkowe Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35 wylewek i mas bitumicznych630 m2;
- Rozebranie krawężników betonowych na podsypce c-p 160 mb ;
- Roboty remontowe-cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm -250 m ;
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość do 20 km, 55 m3;
- Kolizje ; Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, 15 szt.;
8.Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 17szt;
- Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 5 szt.;
- Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych 7 szt.;
- Roboty ziemne, koryta wykonywane ręcznie na całej szerokości chodników i zjazdów z destruktu o głębokości 15 cm w gruntach kategorii III-IV1047,5 m2;
- Koryta o głębokości 40 cm wykonywane na całej szerokości wjazdów i poszerzenia jezdni , w gruntach kat. II-IV 502,5 m2;
- Koryta o głębokości 25 cm wykonywane na całej szer. Ścieku wykonywane mechanicznie, w gruntach II-IV 181,00m2;
- Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 30x30 cm w gruncie kat III-IV 760 m ;
- Rowki pod obrzeża o wymiarach 20x20 w gruncie kat. III-IV 775 mb;
- Oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr 20 cm 370 m :
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,15 m3 – wykopy pod odwodnienie 90 m3;
- Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce c-p 525 m;
- Krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x 22 cm na podsypce c-p 235 m;
- Obrzeża betonowe 8x30 na podsypce c-p 775 m;
- Ława pod krawężniki z bet C8/10 z oporem 45,6 m3;
- Ściek przykrawężnikowy, ława pod ściek z bet c8/10 22,6 m3 ;
- Warstwy podsypkowe c-p zagęszczanie ręczne o gr 3 cm ,113 m2;
- ścieki uliczne z kostki brukowej bet szarej gr 8 cm w dwóch rzędach 565m;
- Ściek 0,5 m ława pod ściek z bet c8/10 13,6 m3;
- warstwy podsypkowe c-p zagęszczane ręcznie 68 m2 ,
- Ścieki uliczne z kostki brukowej szarej o gr 8 cm w 5 rzędach , 136 m;
- Odwodnienie drogi Przykanaliki z rur pcv o śr. 100mm z obudowaniem na wylocie kostką bet 25 m;
- Studzienki ściekowe krawężnikowe bet o śred. 500mm bez osadnika z robotami ziemnymi 10 kpl.;
- Ława fundamentowa żwirowa pod rury pcv o śr. 30 cm 3,6 m3;
- Kanalizacja deszczowa z rur pcv o śr. 30 cm 60 m;
- Studzienki rewizyjne śr. 1000mm gr kat IV 1 szt.;
- Chodniki Profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża 907,5 m2;
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr 10 cm 907,5 m2;
- chodnik z kostki szarej gr 6cm na podsypce piaskowej 635,25 m2;
- Chodniki z kostki brukowej gr 6 cm czerwonej na podsypce piaskowej spoiny wypełnione piaskiem – 30 % pow.;
- Zjazdy, profilowanie i zagęszczanie podłoża 390 m2;
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr po zagęszczeniu 10 cm 390 m2;
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 15 cm 390 m2 ;
- zjazdy z kostki brukowej grubości 8 cm szarej układane na podsypce c-p, o gr 3 cm spoiny wypełniane piaskiem 117 m2,;
- zjazdy z kostki brukowej grubości 8 cm czerwonej układane na podsypce c-p, o gr 3 cm spoiny wypełniane piaskiem 273 m2,
- Zjazdy z destruktu . warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 10 cm 140 m2;
- Nawierzchnia z destruktu o gr 5 cm z profilowaniem i zagęszczaniem 140 m2;
- Poszerzenie jezdni Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni zjazdów 112,5 m2;
- Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr 10 cm 112,5 m2;
- Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr po zagęszczeniu 20 cm 112,5m2 ;
- Skropienie emulsją asf. na zimno podbudowy bitumicznej zużycie0,5 kg/m2 112,5 m2;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno asfaltowych dla KR 2 , grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm 112 m2
- Skropienie emulsją asf na zimno podbudowy bitumicznej zużycie0,5 kg/m2 112,5 m2;
- Nawierzchnie z mieszanek mineralno asfaltowych dla KR 2 , grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm 112,5 m2 ,
51 . Roboty remontowe frezowanie 1653 m2;
- Skropienie emulsją asf na zimno podbudowy bitumicznej zużycie0,5 kg/m2 5510m2;
- Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno asfaltową dla KR2 do gr 4 cm 551 ton;
- Skropienie emulsją asf na zimno podbudowy bitumicznej zużycie0,5 kg/m2 5510 m2;
55.Nawierzchnie z mieszanek mineralno asfaltowych dla KR 2 , grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm 5510 m2 ;
- Roboty wykończeniowe, Umocnienie skarp rowów elementami prefabrykowanymi ( płyty ażurowe) 200m2;
- Formowanie poboczy i pasów zieleni 264m3;
- Plantowanie 1320 m2 ;
- Oznakowanie poziome i pionowe , oznakowanie jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową 60m2;
60 Pionowa znaki drogowe 12 szt.;
- Słupki do znaków drogowych z rur stalowych 70 mm +0,06 m3 betonu.II.1.5)
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym których wartość nie przekroczy 50% ceny umownej to Wykonawcazobowiązany jest do wykonania tych robót na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 5ustawy prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie Wykonawcy za te roboty ustalone zostanie po negocjacjach z Wykonawcą przyjmując jako podstawę do wyceny: narzuty, stawka roboczogodziny, oraz ceny jednostkowe materiałów i koszty pracy sprzętu, nie mogą być wyższe niż średnie dla województwa wielkopolskiego według informacji "ORGBUD - SERWIS" w okresie realizacji zamówienia. Na wykonanie zamówień dodatkowych będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadkubraku odpowiednich pozycji w KNR wycena indywidualna. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zaniechanie umówionych robót , to wysokość wynagrodzenia (zwiększenie, zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona zostanie kosztorysem dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia ceny, stawki i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte według informacji "ORGBUD - SERWIS" za ostatni kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu - w przypadku braku w/w cen w kosztorysie ofertowym. Na wykonanie robót dodatkowych, lub zaniechanie umówionych robót będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół konieczności akceptowany przezZamawiającego. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadkubraku odpowiednich pozycji w KNR wycena indywidualna.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 17 listopada 2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku· Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg ( wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej ) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. - brutto każde zadanie. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem poświadczającym lub innym dokumentem, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, że zlecone roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół odbioru ). Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o poświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. Z treści poświadczenia i dokumentów przedłożonych w ofercie Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót w zakresie drogowych obiektów budowlanych ( specjalność drogowa ). Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Z treści oświadczenia i dokumentów przedłożonych w ofercie zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę o wartości co najmniej 200.000,00 zł. ( słownie: dwieście tysięcy złotych ), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆWYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznychJeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 6 do formularza oferty; -wypełniony kosztorys ofertowy stanowiącym załącznik nr 7 do formularza oferty; -zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 8 do formularza oferty; formularz oferty. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty , oznacza to że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
:· 1 - Cena - 95%·
:· 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5%IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: nie dotyczy |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmianZamawiający przewiduje możliwość zmian w umowie określonych niżej oraz innych nieistotnych postanowień umowy. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym których wartość nie przekroczy 50% ceny umownej to Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki na podstawie art.67 ust.1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie Wykonawcy za te roboty ustalone zostanie po negocjacjach z Wykonawcą przyjmując jako podstawę do wyceny: a) narzuty, stawka roboczogodziny, oraz ceny jednostkowe materiałów i koszty pracy sprzętu, nie mogą być wyższe niż średnie dla województwa wielkopolskiego według informacji ORGBUD - SERWIS w okresie realizacji zamówienia. Na wykonanie zamówień dodatkowych będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR wycena indywidualna. Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zaniechanie umówionych robót , to wysokość wynagrodzenia (zwiększenie, zmniejszenie) Wykonawcy za te roboty ustalona zostanie kosztorysem dodatkowym, powykonawczym przyjmując do jego obliczenia ceny, stawki i narzuty zastosowane w kosztorysie ofertowym. Ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte według informacji ORGBUD- SERWIS za ostatni kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu- w przypadku braku w/w cen w kosztorysie ofertowym. Na wykonanie robót dodatkowych, lub zaniechanie umówionych robót będzie każdorazowo sporządzany przez Wykonawcę i Inspektora Nadzoru protokół konieczności akceptowany przez Zamawiającego. Podstawa do sporządzenia kosztorysu będą KNR, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR wycena indywidualna. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ pomimo zachowania należytej staranności. Termin wykonania umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych o których mowa w § 10 ust. 2 projektu umowy, określonych odrębną umową, warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia , o czas niezbędny do wykonania zamówień dodatkowych. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty nie wskazał podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w trakcie wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy, to zgoda ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.stawiszyn.pl (zakładka zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn , 62 - 820 Stawiszyn , ul. Szosa Pleszewska 3 , pokój numer 12 w godz.08:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn, 62 - 820 Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3,sekretariat Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz Stawiszyna
Justna Urbaniak
Pliki do pobrania:
- SIWZ,
- Opis przedmiotu zamówienia,
- Formularz oferty,
- Załącznik nr 1 do formularza oferty,
- Załącznik nr 2 do formularza oferty,
- Załącznik nr 3 do formularza oferty,
- Załącznik nr 4 do formularza oferty,
- Załącznik nr 5 do formularza oferty,
- Załącznik nr 6 do formularza oferty,
- Załącznik nr 7 do formularza oferty,
- Załącznik nr 8 do formularza oferty,
- Załącznik nr 9 do formularza oferty,
- Specyfikacja techniczna,
- Opis techniczny,
- Plan orientacyjny,
- Plan sytuacyjny,
- Przekrój normalny,
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-03-26 |
Data publikacji: | 2016-03-26 |
Osoba sporządzająca dokument: | Lesław Luźny |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 5006 |