W dniu 14 stycznia 2020 roku podpisano dwie umowy na dostawę ładowarki teleskopowej oraz dostawę fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
i przyczepą do przewozu kontenerów, które są realizowane w ramach realizacji Projektu pn. „Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu” – Zadanie nr 8 oraz Zadanie nr 13.
Koszt dostawy ładowarki teleskopowej wyniesie 479.577,00 zł brutto i zostanie ona dostarczona przez INTERHADLER Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu. Okres realizacji dostawy to 105 dni od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 28 kwietnia 2020 roku.
Koszt dostawy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
i przyczepą do przewozu kontenerów wyniesie 719.550,00 zł brutto i zostanie on dostarczony przez Hewea Sp. z o. o. Byków z siedzibą w Mirkowie. Okres realizacji dostawy to 160 dni od dnia zawarcia umowy, tj. do dnia 22.06.2020 roku.
Wartość całego Projektu pn. „Modernizacja ZUOK Orli Staw jako Regionalnego Centrum Recyklingu” wynosi 96 268 698,69 zł brutto, w tym dofinansowanie 53 221 719,60 zł ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, II oś priorytetowa, Działanie 2.2 – Gospodarka odpadami komunalnymi.