Dyżur pracowników Energi i Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Kaliszu odbędzie się w piątek, 28 maja 2021 roku, w godz. 10:00 – 15:00 w sali nr 1 (na parterze budynku).
Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów nr tel. (62) 501 43 16, e-mail:rzecznik_konsumenta@powiat.kalisz.pl
Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłonę z pleksiglasu.
Jednocześnie z przedstawicielami spółki w tych samych godzinach będzie można skontaktować się telefonicznie pod numerem (62) 501 43 16.
Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB w trakcie rozmów z mieszkańcami gmin powiatu kaliskiego wyjaśnią wątpliwości związane ze sprzedażą energii elektrycznej na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjmą zgłoszenia do dokładniejszej analizy (np. gdy konieczny będzie kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego). Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.
informacja w spr. dyżuru Rzecznika Konsumentów i pracowników Energi Obrotu w formacie PDF