Informacja o planowanym naborze wniosków w zakresie programu „Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Kaliskiego w 2024 roku”

Powiększ obraz

Powiat kaliski informuje, że za pośrednictwem Urzędu Gminy i Miasta
w Stawiszynie
– odpowiedniego ze względu na lokalizację budynków, z których pochodzą odpady zawierające azbest, planowany jest nabór wniosków
 na przedsięwzięcie pn. „Usuwanie azbestu z terenu Powiatu Kaliskiego
w 2024 roku” 
.

Akcja obejmuje zbieranie, transport i unieszkodliwianie wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest.

Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Stawiszyn,
ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn, pokój nr 16
w nieprzekraczalnym terminie
od  22 lipca do 6 sierpnia 2024 r.

 

Szczegółowe informacje nt. Programu zawiera Regulamin wykonywania
i finansowania przedsięwzięcia usuwania azbestu i materiałów zawierających azbest na terenie Powiatu Kaliskiego w roku 2024 stanowiący załącznik do Uchwały nr 35/2024 z dn. 28.06.2024 r. Zarządu Powiatu Kaliskiego.

 

Wniosek PDF  – /pobierz/

Regulamin PDF – /pobierz/

Uchwała Nr 35/2024 ZPK  PDF –/pobierz/