Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie informuje o rozpoczęciu naboru wniosków dotyczących przedsięwzięcia pn. „Ogólnopolski program finansowania i usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Przedsięwzięcie obejmuje zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. Podstawą do usunięcia z nieruchomości wyrobów zawierających azbest jest złożenie wniosku.
Wnioski należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn, pokój nr 16 lub e-mailem na adres sekretariat@stawiszyn.pl w nieprzekraczalnym terminie do 17 marca 2025 r.
Wniosek do pobrania znajduje się poniżej oraz w Urzędzie Gminy i Miasta Stawiszyn w pokoju nr 16.
Planowany odbiór azbestu od mieszkańców to II- III kwartał 2026 roku.
Uwaga !
Rolnicy, którzy składali wnioski o dofinansowanie z ARiMR nie są uprawnieni do składania powyższych wniosków.