Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
19 grudnia 2017

PFiZP.271.6.2017

 

Ogłoszenie nr 500077923-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Gmina i Miasto Stawiszyn: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618617-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Stawiszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 52944000000, ul. Szosa Pleszewska  3, 62-820   Stawiszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 528 079, e-mail budownictwo@stawiszyn.pl, sekretariat@stawiszyn.pl, faks 627 528 097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.stawiszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PFiZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn. 2. Wykonawca odbierze i zagospodaruje następujące odpady : 1) zmieszane odpady komunalne, 2) szkło, 3) metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, 4) papier, 5) odpady wielkogabarytowe min. meble, wózki, rowery, wielkogabrytowe urządzenia gospodarstwa domowego itp.; 6) odpady komunalne niebezpieczne: niewykorzystane i przeterminowane lekarstwa, niewykorzystane farby, lakiery, kleje, baterie, opakowania po środkach ochrony roślin, zużyte opony od samochodów osobowy, 7) odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracyjnego ( do 100 kg z każdej posesji rocznie), 8) odpady biodegradowalne, 9) popiół. Liczba Sołectw: 14 Liczba Miast: 1 Wykaz sołectw wraz z wykazem ulic miasta Stawiszyn i liczbą mieszkańców stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Powierzchnia gminy wynosi 7.800 ha . Długość dróg: około 130 km Liczba posesji zamieszkanych na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn wynosi: 1560 Liczba osób zamieszkujących na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn wg deklaracji (stan na 24.10.2017 r.) wynosi: 5828 Szacunkowe ilości odpadów odbierane w okresie od 01 października 2016 do 30.09.2017 r. przedstawiają się następująco : 1) odpady zmieszane: 989,422 Mg 2) opakowania z tworzyw sztucznych: 1,440 Mg 3) opakowania z papieru i tektury: 6,480 Mg 4) zmieszane odpady opakowaniowe: 156,633 Mg 5) opakowania ze szkła: 128,880 Mg 6) odpady budowlane, rozbiórkowe: - 6,340 Mg 7) zużyte opony: 9,620 Mg 8) odpady wielkogabarytowe: 27,060 Mg UWAGA: Dane dotyczące ilości odpadów mają charakter poglądowy, umożliwiający potencjalnym Wykonawcom uzyskanie wiedzy na temat ilości wytwarzanych odpadów w (Mg), na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn na nieruchomościach zamieszkałych w okresie od 01.10.2016 r. do 30.09.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2

 

Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90511000-2, 90510000-5, 90514000-3, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 847130.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bażancia 1A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 870426.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 870426.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 870426.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:

 IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 847130.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 870426.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 870426.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 870426.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 Z up. Burmistrza

/-/ Grzegorz Kaczmarek

Zastępca Burmistrza

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie
Data utworzenia:2017-12-19
Data publikacji:2017-12-19
Osoba sporządzająca dokument:Paulina Grala
Osoba wprowadzająca dokument:admin
Liczba odwiedzin:3200