Bezpłatne szkolenie „E-marketing – skuteczna ekspansja zagraniczna”

Powiększ obraz

Fundacja Kaliski Inkubator Przedsiębiorczości w ramach działalności ośrodka Enterprise Europe Network zaprasza na bezpłatne szkolenie pt.  „E-marketing – skuteczna ekspansja zagraniczna”, które odbędzie się w dniu 14 września 2017 r. w siedzibie Fundacji przy ul. Częstochowskiej 25 w Kaliszu.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi aspektami marketingu internetowego. Szkolenie pokaże jak zdefiniować grupę odbiorców, jakich narzędzi marketingowych użyć, aby efektywnie prowadzić promocję firmy on-line, dotrzeć do klientów za granicą i zwiększać sprzedaż w Internecie!

Dla kogo?

Szkolenie przygotowane jest dla osób działających aktywnie w Internecie, jak i tych, którzy dopiero zaczynają wykorzystywać Internet, jako medium promocji.

  • Uczestnikami szkolenia mogą być przedsiębiorcy, którzy działają w jednej z następujących branż: ICT, rolnictwo i branża spożywcza, górnictwo, energia i gaz, produkcja i sprzedaż wyrobów tytoniowych, produkcja papieru i wyrobów papierowych, branża stalowa i metalowa, budownictwo, handel hurtowy i detaliczny, motoryzacja, gastronomia i hotelarstwo, transport i logistyka, nieruchomości, zdrowie, turystyka, przemysł chemiczny i tworzywa, elektronika i automatyka, tekstylia, szkło i ceramika, przemysł morski, drewno i meble, poligrafia i reklama, ochrona mienia.

Obowiązuje limit 1 osoby z firmy.

W celu osiągnięcia najlepszych efektów szkolenia obowiązkowe jest posiadanie własnego sprzętu komputerowego.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny!

Szkolenie poprowadzi Artur Jabłoński, konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w Internecie. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie, Województwo Kujawsko-Pomorskie czy Polskiego Radia PiK. Na sali szkoleniowej spędził już blisko 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Jest autorem bloga o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej.

Zapisy: przejdź do zapisów.

• PROGRAM SZKOLENIA

źródło: www.kip.kalisz.pl