Ogłoszenie o zamówieniu
PFiZP.271.4.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: /Budowa publicznego samorządowego przedszkola przy ul. Starościńskiej w Stawiszynie/.
Numer ogłoszenia: 260512 - 2013; data zamieszczenia: 04.07.2013
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171684 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7528079, faks 062 7528097.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: /Budowa publicznego samorządowego przedszkola przy ul. Starościńskiej w Stawiszynie/..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: /Budowa publicznego samorządowego przedszkola przy ul. Starościńskiej w Stawiszynie/ poprzedzonej przedstawieniem Zamawiającemu 2 przykładów rozwiązania części architektoniczno - projektowej. Powierzchnia terenu przeznaczonego pod budowę wynosi ok.10429 m2 (działki położone przy ul. Starościńskiej w Stawiszynie oznaczone nr 512/2 i 515). 1.Opracowanie rysunkowe dwóch przykładowych rozwiązań (koncepcji) powinno obejmować: a)projekt zagospodarowania działki, b)przykładowe zagospodarowanie placu zabaw (dobór i rozmieszczenie urządzeń) - skala 1:500, c)schemat funkcjonalno-użytkowy parteru i piętra(poddasza), d)schematy przekrojów, e)elewacje. 2.Wytyczne dla projektowania Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę przedszkola na działce numer 512/2 i 515, o łącznej powierzchni 512/2 - 0,6429 ha,515- 0,400 ha, razem 1,0429 ha położonej w Stawiszynie, której właścicielem jest Gmina i Miasto Stawiszyn (KW 55141). Przedmiotowy teren nie jest objęty MPZP. Inwestor wystąpi o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Planuje się zabudowanie przedmiotowego terenu obiektem oświatowym spełniającym standardy obowiązujące w tego typu placówkach, wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktura towarzysząca z uwzględnieniem terenu rekreacyjnego i nowego ogrodzenia dla całego terenu. Zabudowane tereny działki 512/2 od strony ulicy Starościńskiej - budynek Ośrodka Zdrowia, dwukondygnacyjny podpiwniczony(stropodach) i 515 od strony kaliskiej - budynek mieszkalno-usługowy, dwukondygnacyjny podpiwniczony(stropodach) należy włączyć do projektowanego zagospodarowania terenu pod budowę przedszkola wydzielając ich funkcje. Należy zaprojektować obiekt bez barier architektonicznych i umożliwić dostęp osobom niepełnosprawnym. Działka nie jest uzbrojona w siec kanalizacyjną, wodociągową, energetyczną i gazową. Istnieje możliwość przyłączenia obiektu do istniejącej kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci energetycznej biegnących w ulicy Starościńskiej na zasadach i warunkach wydanych przez właścicieli sieci. Przedszkole należy połączyć komunikacyjne z istniejącym układem komunikacyjnym - włączenie do drogi powiatowej - ul. Starościńskiej. Na terenie działek należy przewidzieć min. 15 miejsc postojowych w tym, co najmniej jedno dla osób niepełnosprawnych. Obszar przewidziany pod zabudowę stanowi na dzień dzisiejszy teren w części niezabudowany działka nr 515 i w części zabudowany - budynek ośrodka zdrowia działka nr 512./2 wraz z naturalnym zbiornikiem wodnym. Zbiornik wodny należy zachować, włączyć i dostosować do całości zagospodarowania urbanistyczno-architektonicznego terenu pod przedszkole. Obszar przewidziany pod zabudowę sąsiaduje z obszarem objętym ochroną konserwatorską. Projekt budowlany będzie podlegał uzgodnieniu z Wojewódzkim Konserwatorem w Poznaniu oddział w Kaliszu. Planuje się budynek przedszkola parterowy lub piętrowy, niepodpiwniczony, z dachem wielospadowym lub ewentualny płaski-stropodach w technologii tradycyjnej na rzucie dostosowanym do możliwości lokalizacyjnych działek w tym korzystnego usytuowania względem stron świata, ukształtowania terenu oraz wykorzystania istniejącej infrastruktury np.: dojazd na działkę, nowe boisko. Rzut budynku ze względów funkcjonalno - użytkowych jak i ekonomicznych oprzeć na możliwie zwartej i prostej bryle z pozostawieniem jak największej ilości przestrzeni biologicznie czynnej na działce z wykorzystaniem jej na zieleniec, place zabaw i ścieżki edukacyjne (np.: /miasteczko ruchu drogowego/) itp. Zespół przedszkolny musi spełniać założenia wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych ustalonych zgodnie z Polska Norm PN-ISO 9836:1997 /Właściwości użytkowe w budownictwie. Określenie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych/. Kompleks przewidziany jest w sumie dla 150 dzieci, 6 oddziałów przedszkolnych po 25 dzieci w każdym. Szczegółowe wytyczne dla projektowania zawarte są w załączonym programie funkcjonalno-użytkowym. SKŁAD PEŁNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 1.Projekt budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę opracowany zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji wraz z uzyskaniem w/w decyzji. 2.Projekty wykonawcze dla następujących branż: Branża architektoniczno-budowlana: - 5 egz. a)projekt architektury z kolorystyką elewacji, b)projekt konstrukcji z niezbędnymi rysunkami warsztatowymi (szczegóły), c)projekt aranżacji wnętrz wraz z kolorystyką, d)projekt detali architektonicznych, e)projekt elementów małej architektury, Branża drogowa: - 5 egz. a)projekt robót drogowych, b)projekt zagospodarowania terenu wraz z uzgodnieniami branżowymi obejmujący miejsca postojowe (min.15), drogi wewnętrzne, dojazdowe, ciągi komunikacyjne, małą architekturę, oraz ogrodzenie terenu z wejściem głównym od ulicy Starościńskiej - z bramą wjazdową oraz możliwością dojścia i dojazdu, również od strony ulicy kaliskiej z bramą wjazdową oraz możliwością dojścia i dojazdu do projektowanego obiektu przedszkola. Branża sanitarna:- 5 egz. a)projekt sieci wodociągowej wraz z przyłączami, b)projekt sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami, c)projekt sieci kanalizacji deszczowej z odwodnieniem budynku i terenu, d)projekt instalacji wewnętrznej wod-kan, e)projekt instalacji p.poż., f)projekt instalacji wentylacji, g)projekt instalacji c.o, h)projekt instalacji solarnej c.w.u., i)projekt technologii kotłowni olejowej, ekogroszek, j)projekt technologii kuchni. Branża elektryczna: - 5 egz. a)projekt przyłącza elektroenergetycznego (umowa przyłączeniowa), b)projekt instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych obiektu, c)projekt instalacji oświetlenia terenu i miejsc parkingowych, d)projekt instalacji odgromowej, e)projekt instalacji sygnalizacji pożaru, f)projekt instalacji niskoprądowych (teletechnicznych, sieci komputerowej, nagłośnienia, systemu antywłamaniowego i telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu). 3. Przedmiar robót z podziałem na poszczególne branże i powiązany ze specyfikacją techniczną - wykonania i odbioru robót. - 5 egz. 4. Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. - 2 egz. 5. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - 5 egz. 6. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - 5 egz. 7. Charakterystykę energetyczną - 5 egz. 8. Opracowania związane z przeprojektowaniem istniejących urządzeń infrastruktury technicznej w przypadku ewentualnej kolizji z projektowanym obiektem. 9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uzyskać: a)niezbędne opinie i uzgodnienia, b)decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile jest wymagana na podstawie odrębnych przepisów, c)mapy do celów projektowych w skali 1:500 - dostarcza Zamawiający. 10. Pozwolenie na budowę dla całego zakresu. UWAGI odnośnie dokumentacji: 1. Wszystkie opracowania należy dostarczyć Zamawiającemu w formie papierowej w podanych wyżej ilościach oraz na nośniku elektronicznym (pdf.). 2. Rozwiązania projektowe na każdym etapie należy uzgadniać z Zamawiającym. 3. Dokumentacja będzie opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), b)rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462 ze zm.), c)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072 ze zm.), d)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389), e)przepisami dotyczącymi przedszkoli, f)obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP, przepisami przeciw pożarowymi itp. 4. Dokumentacja musi być zgodna z obowiązującymi przepisami na dzień składania jej u Zamawiającego. 5. W przypadku zmiany przepisów w okresie od daty złożenia dokumentacji u Zamawiającego do dnia składania wniosku o pozwolenie na budowę projekt należy dostosować do obowiązujących zmian. 6. Wykonawca winien uwzględnić w swoich kosztach zapisy punktów 4 i 5. 7. Wykonawca dołączy wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dokumentacja została wykonana zgodnie z umową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami techniczno-budowlanymi oraz że jest w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego z powodu niewłaściwego sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskiego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wyjaśnień na ewentualne zapytania wykonawców, jakie mogą wpłynąć podczas składania ofert w przetargu na wykonawstwo na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji projektowej. 10. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 27.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Projektowe i Nadzór Budowlany mgr inż. Marcin Bartoś, Rychnowy 1 b, 77-300 Człuchów, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504065,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 330000,00
- Oferta z najniższą ceną: 330000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1590000,00
- Waluta: PLN.
Z up. Burmistrza
mgr Beata Kuśmierczyk
Sekretarz Gminy i Miasta
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-03-24 |
Data publikacji: | 2016-03-24 |
Osoba sporządzająca dokument: | Paulina Grala |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 4829 |