Ogłoszenie o unieważnieniu
Ogłoszenie nr 110687 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Stawiszyn: „Przebudowa drogi gminnej w m. Piątek Wielki dz. nr 1/3;48
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 545127-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Stawiszyn, krajowy numer identyfikacyjny 52944000000, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 528 079, faks 627 528 097, e-mail budownictwo@stawiszyn.pl, sekretariat@stawiszyn.pl
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa drogi gminnej w m. Piątek Wielki dz. nr 1/3;48
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
PFiZP 271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątek Wielki dz.nr 1/3;48". Zadanie częściowe nr 1: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątek Wielki dz. nr 1/3 (0+000 km - 0+427 km). Zadanie częściowe nr 2: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątek Wielki dz. nr 1/3 (0+000 km - 0+073 km); Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlano-wykonawczym każdego z części zamówienia, STWiORB oraz w przedmiarach robót stanowiących część pomocniczą określającą ilość robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 |
NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Piątek Wielki dz. nr 1/3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Wartość bez VAT
Liczba otrzymanych ofert0
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 |
NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w m. Piątek Wielki dz. nr 48 |
Postępowanie/część zostało unieważnione tak |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Wartość bez VAT
Liczba otrzymanych ofert0
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z up. Burmistrza Stawiszyna
/-/ Grzegorz Kaczmarek
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-07-25 |
Data publikacji: | 2017-07-25 |
Osoba sporządzająca dokument: | Lesław Luźny |
Osoba wprowadzająca dokument: | admin |
Liczba odwiedzin: | 4164 |